خانه وبلاگ اندازه گیری بریکس قند با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



اندازه گیری بریکس قند با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

اندازه گیری بریکس قند با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع اندازه گیری بریکس قند را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات بریکس شیره چیست-بریکس رب انار چیست-دستگاه اندازه گیری بریکس-فرمول محاسبه بریکس رب-درجه بریکس عسل که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

اندازه گیری بریکس قند با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع بریکس شیره چیست-بریکس رب انار چیست-دستگاه اندازه گیری بریکس-فرمول محاسبه بریکس رب-درجه بریکس عسل خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع اندازه گیری بریکس قند باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
اندازه گیری بریکس قند با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع اندازه گیری بریکس قند در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بریکس شیره چیست-بریکس رب انار چیست-دستگاه اندازه گیری بریکس-فرمول محاسبه بریکس رب-درجه بریکس عسل  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از اندازه گیری بریکس قند را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

اندازه گیری بریکس قند با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  اندازه گیری بریکس قند را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی بریکس شیره چیست-بریکس رب انار چیست-دستگاه اندازه گیری بریکس-فرمول محاسبه بریکس رب-درجه بریکس عسل  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

بریکس چیست ؟
همانطور که از گرم برای بیان وزن استفاده می شود ، از بریکس یا Brix برای بیان سطح مواد جامد محلول در محلول ها استفاده می شود.
مقیاس °بریکس در اواسط دهه 1800 توسط آدولف بریکس ساخته شد.  یک نمونه 100 گرم محلول که 50 درجه بریکس اندازه گیری می کند ، دارای 50 گرم قند و سایر مواد جامد محلول و 50 گرم آب است.
برکس چگونه اندازه گیری می شود ؟
​​مقادیر بریکس یک محلول با استفاده از دستگاهی به نام رفراکتومتر اندازه گیری می شود. رفراکتومتر ها ضریب شکست محلول را برای محاسبه غلظت جامد محلول اندازه گیری می کنند. از نظر عملکردی ، ضریب شکست مقدار مواد جامد محلول را بر اساس تغییرات جهت پرتوی نوری که از مایعی حاوی مواد جامد محلول یا معلق نامرئی عبور می کند ، کمی می کند. به طور کلی ، هرچه مقدار این “جامدات” در مایع بیشتر باشد ، هنگام عبور از درون آن ، نور بیشتری خم می شود ، این میزان شکست نیز به دمای محلول بستگی دارد. بنابراین ، بعضی از refractometer مقادیری را که گزارش می دهند تنظیم می کنند تا دمای محلول را در نظر بگیرند.
انواع رفراکتومتر
رفراکتومتر ها به سه نوع عمده وجود دارد:
رفراکتومتر دستی چشمی 
رفراکتومتر دستی دیجیتال 
رفراکتومتر رومیزی
رفراکتومتر دستی مسلماً راحت ترین حالت هستند زیرا می توان آنها را برای اندازه گیری های بریکس در محل انجام داد. نسخه های دستی چشمی از نور خورشید یا یک لامپ محصور به عنوان منبع نور خود استفاده می کنند و دارای صفحه نمایش آنالوگ هستند ولی نسخه های رفراکتومتر دیجیتال قابلیت شارژ یا دارای باتری هستند و دارای صفحه نمایش دیجیتال می باشند در هردو رفراکتومتر چشمی و رفراکتومتر دیجیتال برای دقیق شدن میزان بریکس باید در دمای مناسب مقیاس شوند که برخی از رفراکتومتر ها دارای ATC ( جبران حرارت خودکار ) که برای رسیدن به میزان بریکس دقیق الزامی هستند ، در صورت عدم وجود این امکان در رفراکتومتر های بدون ATC باید دمای نمونه مورد نظر و دمای محیط تنظیم شوند که باعث برای بدست اوردن بریکس به آزمایشگاه خود بازگردید و در محل مورد نظر نتوانید آزمایش خود را انجام دهید
رفرکتومترهای اتوماتیک دیجیتال یا رفراکتومتر رومیزی که در آزمایشگاه ها به صورت QA / QC استفاده می شوند هزینه بیشتری دارند و قابل حمل نیستند. با این حال ، آنها داده ها را به سرعت برمی گردانند ، به آموزش کمی نیاز دارند و می توانند خطای اپراتور را هنگام خواندن کاهش دهند. بسیاری از این رفراکتومتر های مدرن به طور خودکار مقادیر نمایش داده شده خود را با توجه به دمای نمونه تنظیم می کنند. برای دستیابی به نتایج دقیق برای نمونه های گرفته شده در دمای دیگر از 20 درجه سانتیگراد (68 درجه فارنهایت) ، ممکن است نیاز به استفاده از فاکتورهای تصحیح در مدل های قدیمی باشد.
انواع بریکس و شناخت رفراکتومتر مورد نیاز
طیف گسترده ای از مواد بیولوژیکی می تواند تراکم محلول را افزایش دهد ، و در نتیجه باعث شکست عبور نور از محیط آبکی شود:
1. مواد معدنی محلول (نمک ، اسید ، قلیا) { رفراکتومتر شوری سنج }
2. کربوهیدرات (قندهای ساده) { رفراکتومتر قند سنج }
3. اسیدهای آمینه (پروتئین ها) { رفراکتومتر اورینومتر }
4. لیپیدها (مورد خاص: روغن و آب با هم مخلوط نمی شوند)
5. محلول های الکلی {رفراکتومتر الکل 0 – 80 }
اندازه گیری این تغییر در زاویه شکست می تواند داده ها و بینش مفیدی در مورد چگالی و ترکیب شیمیایی محلول ارائه دهد.
اندازه گیری بریکس قند با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات بریکس شیره چیست-بریکس رب انار چیست-دستگاه اندازه گیری بریکس-فرمول محاسبه بریکس رب-درجه بریکس عسل  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله اندازه گیری بریکس قند را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از اندازه گیری بریکس قند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟